2011. február 26., szombat

doboz

van egy új dobozom, harapásnyomból lett doboz.
a címkéjén ez áll: ÖN.
és a zöld fotel az agyam jobb felén üres.
jó dolgok ezek, azért.
nagyon közeli helyen van még ez a doboz, ezért gyakran előveszem, de legaláb Ön már nincs mindig látható helyen, szóval így.
és Bogyót hagyjuk a francba, Cinó vagyok, ez az én nevem, s örülök annak, hogy egyre inkább tudom, hogyan kell ezt az önazonosságot csinálni.
szóval a tükörképem is szép.
a hajammal együtt sokmindent eldobtam, mármint nem csak tejes zacskót meg más kézzelfogható szemetet, hanem a bennem levő, másikféle szemetet.
tehát az önbizalomhiányt, a félénkséget, az érzékenységből is kidobtam egy rosszféle adagot, működni fog ez a Cinci rendesen, úgy érzem.
(és szeretem "apánkat", egészen igen.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése