2010. szeptember 29., szerda

hogy te se félj, meg én se

ezt gyorsan kell írjam, mert várod, ami nagyon jó.
most, hogy beszéltünk, megnyugodtam.
és már nincs rossz jaj, úgyhogy ezentúl nem kell azon gondolkodj, hogy most melyik jaj van éppen.
megnyugtatott a hangod, és szeretem azt, hogy mosolyogtunk egymásnak telefonon keresztül.
köszönöm, hogy azt mondtad, nem kell semmit, és veled nem kötelező, és hogy megbeszélhetünk bármit.
attól is ijedtem meg szerintem, hogy olyan hirtelen mélyen őszinték voltunk meg vagyunk.
de ettől nem megijedni kell, mert ez új, de hihetetlenül jó.
szóval nem félek.
és beszélhetsz többes számban, mert te is nagyon szimpatikus vagy nekem.
akkor tehát én elbúcsuzom, merthogy jó éjszakát kívánok neked.
szia.

1 megjegyzés:

  1. szia cinci, most találtam meg a blogod és nagyon tetszik, és beszéljünk már valamikor, mert hiányzol:)
    hanna

    VálaszTörlés