2010. október 12., kedd

hát biza ez az

hát biza véletlenek nincsenek.
na ugye.
ezért vagyok én itt Vásárhelyen, és nem otthon.
ezért váltak el a szüleim 15 éve.
ezért ment az én anyukám 3 hétre Bécsbe, ezelőtt 7 évvel.
ezért mentem minimum partyra idén nyáron is.
ezért voltam félszigeten ezen a nyáron.
ezért volt vihar tengeri nyaralásunk utolsó éjszakáján.
ezért maradtam a lakótársnőm szülinapi partiján.
 mert ugye ennek köszönhetem, hogy ilyen vagyok, és nem olyan, mint egy évvel ezelőtt, meg ennek köszönhetlek téged, s téged meg téged, s jajaj mennyi mindent még.
mert ugye ennek köszönhetem, hogy Picur a húgom és Matykó az öcsém.
mert ugye ennek köszönhetem Morzsát.
mert ugye ennek köszönhetem az ismeretlen ismerősöm, aki mostmár barátném, s ugye azt is, hogy még mindig itt vagyok, Vásárhelyen.
mert ugye ennek köszönhetlek téged, barátom barátom.
mert ugye ennek köszönhetem, hogy legyőztem a víztől való félelmem.
mert ugye. na ugye. kiderül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése