2012. június 3., vasárnap

Cinó, az elmélkedő.

Figyelni környezetünk rezgéseire és haladni velük. Észrevenni, hogy mi is az ún. forgatókönyv és minnél tovább levegőben tartani a világ által adott labdát. Ez az, ami számomra igazán érdekes. Persze, ez távolról sem csak a nagybetűs dolgokra érvényes, hanem a legkézenfekvőbbekre is.
Mivel hangulatember vagyok - ahogy szerintem mindenki valamilyen szinten az -, nagy hatással van rám például a zene. Otthon vagy utcán, mindig randomra teszem a zenét, mert kiváncsi vagyok, milyen hangulatot kelt bennem és hogyan alakul ez a hangulat tovább, és sokszor meglepnek az összefüggések, az egymásután, azaz egymásból következő történések. Jó, ez nemcsak a zenével van így, ugye, viszont tényleg minden mindennel összefügg. Például volt már úgy, nem is egyszer, hogy épp nem akartam valakivel találkozni, de nem volt mit tennem, mert szembejött velem az utcán és én igyekszem mindig elfogadni a világ ajánlatait, ezért köszöntem neki és nem találtam ki semmiféle idétlen kifogást csak azért, hogy ne kelljen beszélgetnünk, hanem vettem a saját negatív hangulatocskámat s ügyesen vele együtt beszélgettünk, és meglepően hasznos beszélgetés lett belőle Persze, olyan is előfordult már, hogy valaki elől gyáván elbújtam, mert nem volt türelmem hozzá, viszont azon a napon még kétszer találkoztam vele. És ki is derült, hogy miért, csak hát, ez kicsit személyes. Lényeg a lényeg, nincsen olyan, hogy véletlen, én így gondolom.
Még nem tudom, pontosan mi az, ami valamilyen sziten irányítja a világot, ami vagy aki a forgatókönyvet írja, és ha igazán belegondolok, egy kicsit el is keserít, de csak egy tényleg kicsit, egy hangyapucányit, az, hogy valójában a szó legtisztább értelmében nekem, meg nekünk élőlényeknek ugye, nincs is szabad akaratunk. Dehát ez a helyzet, ezt fogadom el, mivel egyelőre ez az egyedüli elmélet, amiben hinni tudok: hogy valami szerint bizonyos szinten mindenképp irányítva van az életem, valami felsőbb erő által.
16 évesen írtam egy műremeket, kicsit kacagjon, aki olvassa :
"Valami van.
 van valami.
 hisz nem magától fúj a szél
 és nem a semmiből lettünk mi sem.
 vagy igen?"
Köszönöm :)

2 megjegyzés:

  1. Fú, így a végéhez sok mindent tudnák kommentálni, esetleg válszolni is pár kérdésedre, az én prizmámon keresztül (hogy én is olyan vaagány művészies szavakkal éljek). Ezekről a dolgokról sokat lehet filózni, majd egyszer egy pár sör után (mert józanon feleslegesnek tarom valamilyen szinten) okoskodhatunk egyet. Persze csak ha érdekel a véleményem.
    dâ.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örömmel beszélgetek én józanul is meg sörösen is.
      csak nem árt tudni, hogy kivel, és ahhoz, hogy rájöjjek, még nem adtál elég kapaszkodót. De van egy tippem: Csaby vagy-e te?

      Törlés